Caravan Lakóautó Kft.

“Előrébb került a Google keresőben az oldal, többen érdeklődnek pedig a szezon még nem kezdődött el!”
Caravan Lakóautó Kft.

caravan-lakoauto.hu honlap organikus forgalmának alakulása

Caravan lakóautó Kft. - Webes jelenlét fejlesztés eredménye

20 figyelt kulcsszó (keresési kifejezés)
találati helyezésének átlaga

  • 6db 1. hely (ebből 2db országos 1. hely)
  • További 5db 2-5. hely
Caravan lakóautó Kft. - Webes jelenlét fejlesztés eredménye 2

Projekt célja

Lakóautó bérbeadással foglalkozó cég weboldalának felújítása, keresőoptimalizálása.

Megoldás

A projekt során első lépésként konverziós és navigációs problémák feltárására került sor, hogy az ügyfelek könnyebben és gyorsabban jussanak el a kívánt információkhoz. Az elemzés eredményei alapján a weboldal szerkezeti és vizuális felépítését úgy alakítottuk át, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt biztosítsa.

A versenytárselemzés és kulcsszókutatás során azonosítottuk azokat a lehetőségeket, amelyek segíthetik az oldal jobb teljesítményét a keresőmotorokban. Ennek eredményeként olyan tartalomstratégia készült, amely relevánsabb és átfogóbb információt nyújt a látogatóknak, hozzájárulva ezzel a jobb keresőoptimalizáláshoz és a magasabb konverziós arányhoz.

A weboldal megjelenése is jelentős fejlesztésen esett át: modern, letisztult dizájn készült, amely a felhasználói szokásoknak megfelelően könnyen áttekinthető struktúrát biztosít.

A tartalom jelentős bővítésével az ügyfelek számára sokkal több, könnyen elérhető információ vált hozzáférhetővé. Az átláthatóbb struktúra és a logikus navigáció megkönnyíti a látogatók számára a keresett adatok megtalálását, valamin a kapcsolatfelvételt.

A projekt során folyamatos kommunikáció és visszacsatolás biztosította, hogy az elkészült weboldal teljes mértékben megfeleljen az ügyféligényeknek és a modern digitális elvárásoknak.

Eredmények

Az optimalizálás hatására a weboldal látványos javulást ért el a keresőmotorok rangsorolásában. Lokális szinten az elsődleges keresésekre korábban csak a második oldalon jelent meg (~15. hely), azonban az optimalizálás után az első helyre került a találati listában.

A másodlagos keresések terén is figyelemre méltó javulás történt: míg korábban a weboldal csupán a sokadik oldalon szerepelt (várostól függően 2-6, ami a ~10-60. helyet jelenti), az optimalizálás eredményeként az egész térségben az első 1-2 helyezést éri el.

A megnövekedett online láthatóság kézzelfogható eredményeket hozott: már a szezon kezdete előtt olyan magas volt az érdeklődés, hogy a szezon első két hónapjára már a szezon kezdete előtt 1 hónappal az összes autó elfogyott.

Közben az összes Google és Facebook hirdetést leállították.

Nem csupán többen találták meg a weboldalt, hanem könnyebben tájékozódtak is rajta. A modern, professzionális megjelenés és a bővített tartalom növelte a cég iránti bizalmat, miközben az egyszerűsített kapcsolatfelvételi lehetőségek révén a látogatók hatékonyabban alakultak át érdeklődőkké, ügyfelekké.

Ügyfelünk véleménye

„A weboldal elavult volt, rossz formátumúak voltak a fényképek ezért lassú volt a betöltés, szerkeszteni is nehezen tudtam.

A közös munka gyors és hatékony volt, önállóan dolgoztál és folyamatos tájékoztatást kaptam a munkádról, általam nem ismert problémákat fedeztél fel, sokat segítettél a kereső optimalizálásban is. Nagyon jók voltak az ötleteid is!

Elégedett vagyok, sokat javult, gyorsabb lett és érezhetően többen találják meg a weboldalt az Interneten.

Előrébb került a Google keresőben az oldal, többen érdeklődnek pedig a szezon még nem kezdődött el!”

Caravan-referencia-1